ח"כ אברהם בצלאל: "לא מתנצלים בפני השמאל – שיתרגלו"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ אברהם בצלאל: "לא מתנצלים בפני השמאל – שיתרגלו"

    הח"כ החדש של ש"ס אברהם בצלאל שיושבע היום לחכם והאוסדיטשר ב"מהדורת הבוקר": "אחד הדברים שחשוב לי לשנות זה בירוקרטיה, זה דבר שחייבים לשנות אותו מהשורש עבוד כל הציבור" | האזינו

    צילום: יעקב כהן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הח"כ המיועד אברהם בצלאל שיושבע היום לכנסת שיתף את תחושותיו עם דוד חכם ומשה האוסדיטשר ב"מהדורת הבוקר": "אני מאד מתרגש היום, בוקר של נשימה לרווחה, אחרי שכל בוקר נלחמתם פה בתכנית נגד הממשלה הרעה. אין ספק שהציבור מצפה ממנו לעשות הרבה, ואנו מקווים לעמוד בזה".

    "גדלתי בבית של חסד, יש לי 15 אחים בלי עין הרע. חדוות העשייה זה החיים שלנו. אחד הדברים שחשוב לי לשנות זה בירוקרטיה, זה דבר שחייבים לשנות אותו מהשורש עבור כל הציבור. זה מהדברים הראשונים שאני אעשה".

    "האברכים ובני התורה חשובים לי ביותר. אנחנו נעלה להם את התקציב בגאון ולא נתנצל על זה. שכל אברך יוכל לשבת תחת גפנו ותחת תאנתו".

    "ברור לכולם שאם היינו הולכים עם השמאל היה שקט מצד התקשורת. הגיע הזמן שהשמאל יתרגל לשינוי" הוסיף. "ראיתי אתמול את חכ"י הימין עם אש של עשייה בעיניים. אנחנו אומרים להם ברור, באנו לתקן את מה שעיוותתם, תתרגלו".

    "את מס החד פעמי חייבים לבטל בדחיפות. אני שומע כמה זה קשה לאנשים. הם לא עשו את זה בשביל הסביבה. זו הייתה הבטחת בחירות לטפל ביוקר המחיה ונעשה את זה".

    האזינו לריאיון:

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      העם אמר דברו
      אכן אין על מה להתנצל עם ישראל חי!
      מאידך אל לנו לרמוס את אחינו השמאלניים כן לא לעשות מה שעשו לנו
      אלא ההיפך אני חושב שיש לממשלה הבא אתגר לא פחות חשוב מכל מה שהם אמרו שיעשו
      וזה להסביר לשמאל מדוע הם טועים!